شرایط و قوانین استفاده از فروشگاه:



کاربر گرامی، در نظر داشته باشید به لحاظ استفاده‌ مناسب از خدمات این فروشگاه، می‌بایست قوانین زیر را به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به این فروشگاه و اقدام به ثبت سفارش توسط آنها، به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات این فروشگاه خواهد بود. ضمنا توجه داشته باشید که شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌ها و قوانین قبلی تلقی می‌شود و کاربر بایستی این صفحه را به طور منظم بررسی نموده و نمی‌تواند نسبت به این قوانین اظهار بی اطلاعی نماید.

١. تعاریف 

به منظور شفاف‌سازی اطلاعات، کوتاه‌نویسی و برداشت مشترک از واژه‌ها، کلماتی که در متن قوانین مندرج شده است را به شرح زیر تعریف می‌کنیم.

فروشگاه:  وب‌سایت با دامنه‌ی مشخص شده در نوار آدرس مرورگر (Darkoobcraft.ir)

فروشنده: صاحب وب سایت فروشگاه

کاربر: هر فردی که از طریق اینترنت وارد سایت فروشگاه شده و صفحات آن را مرور می‌کند. 

عضو: هر کاربری که اقدام به ثبت اطلاعات هویتی (همانند شماره موبایل، نام و نام خانوادگی و ...) می‌کند

مشتری: هر عضوی که هر کدام از محصولات فروشگاه را خریداری نماید.

سفارش: کالا یا کالاهایی که مشتری در سبد خرید خود داشته و قصد خرید آنها را دارد. 

٢. ثبت سفارش

ثبت هر گونه سفارش به منزله آگاهی و پذیریش قوانین فروشگاه بوده و لذا مشتری موظف است قبل از هر گونه ثبت سفارش این قوانین را به دقت مطالعه نماید و در صورتیکه با آنها موافق است، سفارش خود را ثبت کند. 

٣. مراحل خرید و ثبت سفارش

۴. پیگیری سفارش

پس از پرداخت موفق و ثبت سفارش، یک اعلان پیامکی برای مشتری ارسال خواهد شد. سپس مشتری می‌تواند از طریق شماره سفارش ارسال شده، از داخل پنل کاربری خود وضعیت سفارش را پیگیری نماید. 

۵. بررسی و ارسال سفارش

تمامی سفارشات در فروشگاه در روزهای کاری (به استثنای تعطیلات عمومی) بررسی و اعلام موجودی می‌شوند و سفارشاتی که در ایام تعطیلات ثبت می‌شوند، در اولین روز پس از تعطیلات بررسی و در صورت موجودی ارسال می‌شوند. البته ثبت سفارش در کل ایام سال اعم از تعطیلات رسمی نیز امکان پذیر می‌باشد. پس از ارسال سفارش، اطلاعات رهگیری سفارش ثبت می‌شود و با اعلان پیامکی به اطلاع مشتری می‌رسد. تمامی سفارشات حداکثر در 40 ساعت کاری ارسال می‌شوند. منظور از ارسال، صرفا تحویل مرسوله به شرکت خدمات پستی می‌باشد و زمان رسیدن مرسوله به شهر مشتری، بسته به عواملی همچون فاصله از مبدا، مواجهه با تعطیلات پیش رو یا ... متفاوت می‌باشد. 

۶. روش‌های ارسال سفارش

به صورت کلی فروشگاه، سفارش ها را از طریق شرکت‌ پست، ارسال می‌کند که گاهی می‌تواند بر اساس انتخاب مشتری شرکت های دیگری تعیین شود. در صورت تمایل مشتری برای تحویل حضوری یا ارسال از طریق سایر شرکت های پستی یا باربری یا تاکسی های اینترنتی، با انتخاب گزینه تحویل حضوری این موضوع را با فروشگاه هماهنگ می کند.

هزینه خسارت احتمالی به مرسوله در زمان ارسال به عهده شرکت ارسال کننده است و مشتری با علم به شرایط بیمه شرکت پستی، روش ارسال را انتخاب می نماید و فروشگاه مسئولیتی در این زمینه ندارد. 


٧. هزینه ارسال

پیش از پرداخت مبلغ سفارش، با توجه به شهر محل سکونت مشتری و میزان خرید، هزینه‌ی ارسال (رایگان، پرداخت کامل) به اطلاع مشتری می‌رسد. 

٨. تحویل کالا

مشتریان محترم بایستی پیش از دریافت مرسوله، از صحت و سلامت بسته‌ی مرسوله اطمینان حاصل نمایند. دقت داشته باشید بسته‌بندی بایستی سالم و بدون ایراد یا ضربه خوردگی ظاهری باشد، در غیر این صورت از تحویل گرفتن آن خودداری نمائید و موضوع را به اطلاع شرکت ارسال کننده برسانید.


طبق دستورالعمل پلیس محترم فتا در هنگام تحویل سفارشات آنلاین (سفارشاتی که پرداخت آنها از درگاه پرداخت و آنلاین بوده است)، ارائه کارت ملی مطابق با اطلاعات فرد سفارش دهنده، اجباری است. چنانچه فردی که کالا را سفارش داده و پرداخت آن را به صورت آنلاین انجام داده است، تمایل داشته باشد کالا تحویل فرد دیگری گردد، باید از طریق پنل کاربری، توضیحات سفارش، نام فرد تحویل گیرنده را به فروشگاه اعلام نماید، در غیر اینصورت و برگشت مرسوله، هزینه‌ ارسال مجدد بر عهده مشتری خواهد بود.


 

٩. عدم تامین کالا

در صورت بروز مشکل مانند اتمام موجودی یا عدم تامین کالا در زمان مشخص، مبلغ پرداخت شده حداکثر طی  40 ساعت کاری به حساب مشتری (اعلام شده از سوی مشتری از طریق ارتباط تلفنی یا سایر پیام رسان ها) واریز خواهد شد.

 

١٠. انصراف از خرید و شرایط برگشت کالا:

اگر مشتری از خرید منصرف شده باشد، بایستی با فروشگاه ارتباط (تماس یا پیام) گرفته و خواستار لغو سفارش شود. فروشگاه نیز با توجه به وضعیت سفارش (بسته‌بندی شده یا ارسال شده) و با هماهنگی مشتری، نسبت به شیوه‌ی بازگشت وجه با ایشان توافق خواهد کرد.

خریدار به مدت 7 روز فرصت دارد از سفارش خود انصراف دهد، به شرط آنکه بسته بندی کالا باز نشده و از آن هیچ گونه استفاده‌ای نشده باشد. لازم به ذکر است هزینه پست و بیمه به عهده خریدار میباشد.

عدم انطباق کالای ارسال شده با سفارش مشتری، در مدت 24 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن یا پیام به شماره ای موجود در بخش تماس با ما (09370339426 و 02191693626) به فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات، کالا بدون دریافت هیچ هزینه ای مجددا برای شما ارسال شود. بدیهی است عدم اطلاع رسانی پس از 24 ساعت، به معنای صحت اقلام دریافتی است. 

هرگونه نقص و عیب فنی کالا، باید در مدت 48 ساعت پس از دریافت کالا حتی در روزهای تعطیل از طریق تلفن یا پیام به فروشگاه اطلاع داده شود تا مشکل فوراً بررسی و در صورت اثبات نقص، تعمیر یا جایگزین گردد. بدیهی است پس از 48 ساعت هیچ اعتراضی پذیرفتنی نیست. خاطرنشان می سازد این بند فقط برای کالاهای فاقد گارانتی صدق خواهد کرد و کالاهای دارای گارانتی از لحظه فروش مشمول ضمانت بوده و نقایص احتمالی توسط شرکت ارائه کننده گارانتی پیگیری میگردد. 

در خصوص کالا های سفارشی که مطابق نیاز و سلیقه مشتری ساخته می شود، پس از دریافت پیش پرداخت و تایید سفارش امکان انصراف از خرید تحت هیچ شرایطی مقدور نمی باشد. و در صورت انصراف از خرید، پیش پرداخت به مشتری عودت داده نخواهد شد.

 

١١. خطا در ثبت قیمت

اگر قیمت کالایی به دلیل اشتباه نیروی انسانی یا خطا در سیستم به اشتباه ثبت شود، حق لغو سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری برای فروشگاه محفوظ است. بدیهی است مبلغ واریز شده توسط مشتری در اسرع وقت طی 40 ساعت کاری به حساب اعلام شده توسط مشتری عودت داده خواهد شد و مشتری با آگاهی از این قوانین، در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

 

١٢. روش‌های پرداخت

برای هر محصول ممکن است روش پرداخت متفاوت تعریف شده باشد. لذا مشتری می‌تواند در صفحه‌ مشاهده محصول نسبت به روش پرداخت مبلغ سفارش آگاهی پیدا کند.

 

١٣. راه‌های ارتباط الکترونیکی

شماره موبایل یا ایمیلی که مشتری به عنوان راه ارتباطی خود ثبت می‌کند، مورد تائید مشتری بوده و تمام ارتباطات فروشگاه با ایشان (شامل اعلان‌های پیامکی یا سرویس ایمیل) از این طریق صورت می‌گیرد. جهت اطلاع‌رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه، امکان دارد فروشگاه برای اعضای خود اعلان پیامکی یا ایمیل ارسال کند که در صورت عدم تمایل ایشان، می‌تواند این سرویس را لغو نمایند.


تنها مرجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با کاربران، همان اطلاعات و شماره‌های ثبت شده در بخش تماس با ما می‌باشد و غیر از آن از راه دیگری با کاربران تماس نمی‌گیریم. کاربران نیز جهت برقراری ارتباط، می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.


١۴. صحت محتوا و محصولات سایت

تمامی اطلاعات محصولات و محتوای سایت از منابع و مراجع با اصالت و شرکت‌های سازنده محصولات دریافت می‌شود. فروشگاه تضمین نمی‌کند که توضیحات و صفات محصولات و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد، لذا اگر محصول ارائه شده توسط فروشگاه دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات مندرج در فروشگاه است، تنها راه حل، استرداد کالا در صورت عدم استفاده و در کوتاهترین زمان ممکن می‌باشد. در این خصوص بایستی توافق بین فروشگاه و مشتری صورت گیرد.

 

١۵. مسئولیت‌های متقابل فروشگاه و کاربران

هر گونه استفاده‌ی غیر متعارف، غیرمجاز و غیرقانونی از سایت توسط کاربران که منجر به آسیب، خرابی، از دست رفتن یا تغییر اطلاعات، افشای اطلاعات شخصی کاربران و سایر ضرر و زیان‌های احتمالی گردد، پیگرد قانونی به دنبال خواهد داشت.


مشتری موظف به حفاظت از اطلاعات احراز هویت خویش بوده و مسئولیت تبادل هرگونه اطلاعاتی که از طریق نام کاربری و رمز عبور آن‌ها صورت می گیرد، بر عهده ایشان است.


فروشگاه در قبال افشای اطلاعات کاربر در اثر قصور ایشان و یا ویروسی شدن سیستم کامپیوتری وی مسئولیتی نخواهد داشت.

 

١۶. حق مالکیت مادی و معنوی

کلیه محتوای فروشگاه صرفاً متعلق به صاحب فروشگاه بوده و هرگونه کپی‌برداری و استفاده‌ی شخصی یا تجاری از آن بدون کسب مجوز مکتوب از فروشگاه، غیر مجاز و پیگرد قانونی به همراه خواهد داشت.

 

١٧. اختیارات فروشگاه

فروشگاه این حق را برای خود محفوظ می دارد که نسبت به ایجاد تغییرات دلخواه در فروشگاه از جمله تغییرات فنی و ظاهری، تغییر خدمات و نحوه ارائه آن، تغییر محتوا و اطلاعات فروشگاه، تغییر در سیاست‌ها، حقوق و قوانین اقدام نماید.


فروشگاه در هر زمانی اختیار دارد که بنا به شرایط و مصالح خود، ارائه سرویس به مشتریان و برقراری ارتباط با آنان را متوقف و نسبت به تغییر یا حذف کلیه مطالب یا خدمات خویش اقدام نماید.


١٨. فورس ماژور

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور (همانند جنگ، بیماری‌های همه‌گیر، سیل، زلزله، قحطی، خرابی زیرساخت‌ها و ...)، فروشگاه هیچ گونه مسئولیتی در قبال قوانین ذکر شده ندارد.


١٩. حریم خصوصی

تمامی اطلاعاتی که مشتری در اختیار فروشگاه قرار می‌دهد اعم از شماره موبایل، آدرس و ... در جهت تامین سرویس‌هایی که ایشان درخواست کرده است مورد استفاده قرار می‌گیرد و به شخص ثالث یا عوامل خارجی واگذار نمی‌شود.


فروشگاه در جهت ارتباط با کاربران، اطلاع رسانی به روزرسانی‌ها و تحقیقات بازاریابی ممکن است از برخی اطلاعات استفاده کند و برای مشتریان خود پیامک‌های خدماتی ارسال نماید.


اطلاعات ورود به پنل کاربری فروشگاه شامل شماره تلفن همراه و رمز عبور خواهد بود. حفظ و نگهداری رمزعبور بر عهده مشتریان است. فروشگاه همواره تاکید می‌کند تا کاربران از رمزهای عبور طولانی و نامنظم (شامل توکن های @,#,%,&,...) استفاده نمایند تا امنیت حساب کاربری ایشان تا حد بالایی تضمین گردد.


فروشگاه خود را ملزم به رعایت حریم خصوصی کاربران می‌داند، لطفاً در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف، موارد مشاهده شده را حتما از طریق کانال‌های ارتباطی ذکر شده  در بخش تماس با ما، با مدیران فروشگاه در میان بگذارید.